Zagotavljanje kakovosti

KOMISIJA ZA KAKOVOST :

PODROČJA UVAJANJA, ZAGOTAVLJANJA IN SPREMLJANJA KAKOVOSTI
Komisijo za kakovost šole imenuje svet zavoda.

 

NAČRT DELA KOMISIJE ZA KAKOVOST ZA ŠOLSKO LETO 2023 2024 za ldn
PODROČJA UVAJANJA, ZAGOTAVLJANJA IN SPREMLJANJA KAKOVOSTI

Komisijo za kakovost šole imenuje Svet zavoda.

 

Sestava komisije za kakovost:

  • predsednica: Olga Jeznik,
  • podpredsednica: Vesna Robnik
  • člani: Katja Tomažič, Berta Komprej, Špela Matavž, Vanja Lužnic, Darko Kašnik, Žan Pritržnik, Boštjan Paradiž, Marija Lah,
  • Aljaž Urlep Šrot, predstavnik dijaške skupnosti,
  • Nikolina Goličnik, predstavnica Sveta staršev.

 

Naloge komisije za kakovost:

  • ustvarja razmere za uveljavljanje in razvijanje kakovosti vzgojno-izobraževalnega dela na šoli,
  • razvija kazalnike kakovosti in merila ter inštrumente za vrednotenje kakovosti,
  • načrtuje, organizira in usklajuje spremljanje in zagotavljanje kakovosti na šoli,
  • skrbi za sprotno spremljanje in ocenjevanje kakovosti ter učinkovitosti dela na šoli,
  • sodeluje z organi šole, s strokovnimi organi, pristojnimi za kakovost na državni in mednarodni ravni, ter z usposobljenimi institucijami,
  • sodeluje pri spremljanju kakovosti s pristojnimi organi v drugih šolah oz. horizontalnih izobraževalnih institucijah z istega oz. sorodnega področja izobraževanja in z delodajalci na državni in mednarodni ravni,
  • spremlja kakovost izobraževanja, primerjalno z drugimi šolami na državni in mednarodni ravni,
  • spremlja zaposlitvene možnosti dijakov po zaključku izobraževanja,
  • pripravlja poročila o evalvaciji kakovosti za obravnavo na pristojnih organih zavoda in na državni ravni,
  • opravlja druge naloge po določitvi pristojnih organov v skladu z zakonom in
  • ob koncu leta opravi samoevalvacijsko poročilo in načrt aktivnosti za tekoče leto.

 

10.2 PREDSTAVITEV DELA KOMISIJE ZA KAKOVOST

Samoevalvacija je proces, ki ga šola načrtuje in izvaja z namenom izboljšanja svoje temeljne dejavnosti, tj. učenja in poučevanja. Spremljanje in vrednotenje lastnih izboljšav predstavlja pomembno priložnost za kritično refleksijo na vseh ravneh, tj. učitelja, aktivov in šole. Bistvo samoevalvacije je refleksija: osebna vpletenost, subjektivnost, (samo)kritičnost in osebna raven doživljanja. Pri načrtovanju dejavnosti za naslednje šolsko leto, na ravni Zavoda Šolskega centra in naše šole, bomo nadaljevali s spremljavo postavljenih ciljev, kajti na tak način bomo lahko ob koncu šolskega leta primerjali in vrednotili naše delo. Dosežke bomo interpretirali na različnih ravneh in za različne deležnike v procesu samoevalvacije.

V letošnjem šolskem letu bomo nadaljevali v smeri začrtanih ciljev lanskega šolskega leta. Komisija za kakovost Šolskega centra bo pripravila vprašalnike za novince, s katerimi bomo pridobili povratno informacijo o izboljšanja promocije vpisa novincev. Komisija za kakovost Srednje šole Slovenj Gradec in Muta pa se bo v tem letu osredotočila na pridobivanje povratnih informacij različnih deležnikov glede na cilje:

Cij 1: Ponotranjanja vrednot določenih s strategijo razvoja Srednje šole Slovenj Gradec in Muta (z dijaki bodo v jesenskem času izvedene delavnice in anketiranje);

Cilj 2: Da povečamo pripadnost šoli s simboli šole, bodo člani komisije koordinirali različne aktivnosti med dijaško skupnostjo in strokovnim timom za izbor logotipa šole; Dijaški skupnosti predlagamo tutorstvo starejših dijakov mlajšim dijakom in še več neformalnega povezovanja v okviru izobraževalnih programov in med različnimi programi po meri dijakov;

Cilj 3: Preko vprašalnikov bomo izvedli tudi samoevalvacijo pri učiteljih, ki bodo s tem spremljali potek vrednotenja lastnih dosežkov, meril za vrednotenje ciljev ter vpliv le teh na osebno doživljanje kakovosti lastnih izboljšav.

Cilj 4: Pri pouku bomo dijake spodbujali k uporabi sodobne tehnologije pri pridobivanju informacij, uporabnih znanj in funkcionalne pismenosti. Pridobili bomo povratno informacijo u funkcionalni pismenosti dijakov pri pridobivanju dodatnih znanj pri pouku (spletna učilnica, spletna stran šole…).

 

Nadaljevali bomo s pridobivanjem povratnih informacij o kakovosti s pomočjo nekaterih kazalnikov EQAVET. Ti kazalniki so usmerjeni predvsem na zunanjo podobo šole, a s pridobljenimi podatki postavimo ukrepe/cilje:

 

Kazalnik 1:  Sistema kakovosti na šoli v skladu z zakonodajo;

Kazalnik 2: Usposabljanje učiteljev s področja sodobne IKT tehnologije pri pouku;

Kazalnik 5: Stopnja zaposljivosti v programih PSI – PUD;

Kazalnik 6: Uporaba pridobljenih spretnosti na delovnem mestu;

Kazalnik 8: Prepoznavanja in obvladovanja nasilja v šoli ter ravnanja z ranljivimi skupinami dijakov;

Kazalnik 9: Mehanizmi prepoznavanja izobraževalnih potreb na trgu dela;

Kazalnik 10: Programi spodbujanja boljšega dostopa do PSI – promocija naših programov v javnosti in pri osnovnošolcih.

 

Komisija za kakovost Srednje šole Slovenj Gradec in Muta

 

Samoevalvacijsko poročilo Srednje šole Slovenj Gradec in Muta za šolsko leto 2022/23

Samoevalvacijsko poročilo Srednje šole Slovenj Gradec in Muta za šolsko leto 2021/22

Samoevalvacijsko poročilo Srednje šole Slovenj Gradec in Muta za šolsko leto 2020/21

Samoevalvacijsko poročilo Srednje šole Slovenj Gradec in Muta za šolsko leto 2019/20

Samoevalvacijsko poročilo Srednje šole Slovenj Gradec in Muta za šolsko leto 2018/19

Samoevalvacijsko poročilo Srednje šole Slovenj Gradec in Muta za šolsko leto 2017/18

Samoevalvacijsko poročilo Srednje šole Slovenj Gradec in Muta za šolsko leto 2016-2017

Samoevalvacijsko poročilo Srednje šole Slovenj Gradec in Muta za šolsko leto 2015-2016

Samoevalvacijsko poročilo Srednje šole slovenj Gradec in Muta za šolsko leto 2014/15

Samoevalvacijsko poročilo Srednje šole Slovenj Gradec in Muta za šolsko leto 2013_14

Samoevalvacijsko poročilo Srednje šole Slovenj Gradec in Muta za šolsko leto 2012_13

Samoevalvacijsko poročilo Srednje gostinsko turistične in lesarske šole 2011_12

Samoevalvacijsko poročilo Srednje ekonomske šole 2011_12

Samoevalvacijsko poročilo Srednje šole Muta 2011_12

 

Dostopnost