Dijaki Šolskega centra Slovenj Gradec so se v tednu med 31. 3. 2018 in 7. 4. 2018 mudili na Nizozemskem v okviru projekta Europeshire. Sodelovalo je 30 dijakov iz Srednje šole Slovenj Gradec in Muta in Srednje zdravstvene šole Slovenj Gradec.
Dijaki iz različnih držav, stari od 14 do 19 let, so se srečali v bližini mesta Eindhoven na Nizozemskem. En teden so sodelovali v različnih delavnicah, povezanih s športom, umetnostjo in učenjem jezika. Uradni jezik projekta je bila angleščina, tako da so udeleženci imeli priložnost izpopolnjevati svoje jezikovne sposobnosti. Delavnice so vodili tudi učitelji, katerih materni jezik je angleški.
En dan je bil namenjen izletu v Amsterdam, ki mu pravijo tudi severne Benetke. Na poti do Eindhovna pa smo obiskali še katedralo in muzej čokolade v Kölnu.
Namen projekta je podiranje etničnih stereotipov, pa tudi seznanjanje s kulturo in tradicijo drugih narodov. Udeleženci so se imeli možnost prepričati, da v resnici med njimi ne obstaja velika razlika, čeprav govorijo v drugačnem jeziku, saj se vsak dan srečujejo s podobnimi problemi.
Pa še mnenje dijakinje, ki se je udeležila projekta:
»Projekta sem se udeležila prvič, čeprav je bila to moja želja že lani. Pričakovanja niso bila velika, a sem upala, da bom spoznala nove prijatelje in videla veliko novih stvari. Najbolj navdušena sem bila nad prijaznostjo domačinov in urejeno okolico Nizozemske. Tudi vaflji so bili odlični. Domov odhajam polna lepih vtisov in nepozabnih spominov. «
Zala Miklauc
Mentorja: Darja Sovinc, prof. in Roman Živič, prof.
Projekt Europeshire 2017
Dijaki šolskega centra Slovenj Gradec so se v tednu med 25. 3. 2017 in 1. 4. 2017 mudili na Nizozemskem v okviru projekta Europeshire. Sodelovalo je 30 dijakov iz Srednje šole Slovenj Gradec in Muta, Gimnazije Slovenj Gradec in Srednje zdravstvene šole Slovenj Gradec.
En teden so dijaki sodelovali v različnih delavnicah, povezanih s športom, umetnostjo in učenjem jezika. Uradni jezik projekta je bila angleščina, tako da so udeleženci imeli priložnost izpopolnjevati svoje jezikovne sposobnosti. Delavnice so vodili učitelji, katerih materni jezik je angleški.
Namen projekta je podiranje etničnih stereotipov, pa tudi seznanjanje s kulturo in tradicijo drugih narodov. Udeleženci so se imeli možnost prepričati, da v resnici med njimi ne obstaja velika razlika, čeprav govorijo v drugačnem jeziku, saj se vsak dan srečujejo s podobnimi problemi.
Mentorja projekta: Darja Sovinc in Roman Živič
Praktično usposabljanje v Nemčiji in na Portugalskem 2015/16