Zagotavljanje kakovosti
NAČRT DELA KOMISIJE ZA KAKOVOST ZA ŠOLSKO LETO 2024 2025
Komisijo za kakovost šole imenuje Svet zavoda.
Sestava komisije za kakovost:
• Olga Jeznik – predsednica komisije,
• Vesna Robnik – podpredsednica komisije,
• Sonja Ferk, Berta Komprej, Damjana Rižnik, Tjaša Vodeb Pečnik – štiri članice zaposlene na šoli,
• Ana Kac, Darko Kašnik, Zala Kopainer in Marija Lah – štirje predstavniki delodajalcev,
• Larisa Bart Svetina – predstavnica dijakov in
• Nikolina Goličnik – predstavnica staršev.
Naloge komisije za kakovost:
• ustvarja razmere za uveljavljanje in razvijanje kakovosti vzgojno-izobraževalnega dela na šoli,
• razvija kazalnike kakovosti in merila ter inštrumente za vrednotenje kakovosti,
• načrtuje, organizira in usklajuje spremljanje in zagotavljanje kakovosti na šoli,
• skrbi za sprotno spremljanje in ocenjevanje kakovosti ter učinkovitosti dela na šoli,
• sodeluje z organi šole, s strokovnimi organi, pristojnimi za kakovost na državni in mednarodni ravni, ter z usposobljenimi institucijami,
• sodeluje pri spremljanju kakovosti s pristojnimi organi v drugih šolah oz. horizontalnih izobraževalnih institucijah z istega oz. sorodnega področja izobraževanja in z delodajalci na državni in mednarodni ravni,
• spremlja kakovost izobraževanja, primerjalno z drugimi šolami na državni in mednarodni ravni,
• spremlja zaposlitvene možnosti dijakov po zaključku izobraževanja,
• pripravlja poročila o evalvaciji kakovosti za obravnavo na pristojnih organih zavoda in na državni ravni,
• opravlja druge naloge po določitvi pristojnih organov v skladu z zakonom in
• ob koncu leta opravi samoevalvacijsko poročilo in načrt aktivnosti za tekoče leto.
10.2 PREDSTAVITEV DELA KOMISIJE ZA KAKOVOST
Samoevalvacija je proces, ki ga šola načrtuje in izvaja z namenom izboljšanja svoje temeljne dejavnosti, tj. učenja in poučevanja. Spremljanje in vrednotenje lastnih izboljšav predstavlja pomembno priložnost za kritično refleksijo na vseh ravneh, tj. učitelja, aktivov in šole. Bistvo samoevalvacije je refleksija: osebna vpletenost, subjektivnost (samo)kritičnost in osebna raven doživljanja. Pri načrtovanju dejavnosti za naslednje šolsko leto, na ravni Zavoda Šolskega centra in naše šole, bomo nadaljevali s spremljavo postavljenih ciljev, kajti na tak način bomo lahko ob koncu šolskega leta primerjali in vrednotili naše delo. Dosežke bomo interpretirali na različnih ravneh in za različne deležnike v procesu samoevalvacije. Komisija za kakovost se bo v tem letu osredotočila na dokončanje že pričetih vsebin lanskega šolskega leta. Pridobivali bomo povratne informacije različnih deležnikov glede na cilje, ki so v skladu s strategijo
Šolskega razvojnega tima (ŠRT):
• Da povečamo pripadnost šoli s simboli šole, bodo člani komisije za kakovost koordinirali različne aktivnosti med dijaško skupnostjo in strokovnim timom za izbor logotipa oziroma maskote šole;
• Dijaški skupnosti predlagamo tutorstvo starejših dijakov mlajšim dijakom in še več neformalnega povezovanja v okviru izobraževalnih programov in med različnimi programi po meri dijakov (koorditatorji aktivnosti so razredniki in Svetovalna služba);
• Mentorji in organizatorji pripravijo sprotno in končno evalvacijo izvedenih projektov za dijake tretjih letnikov in dijake PTI ter pripravijo povratno informacijo za učiteljski zbor in za dijake, ki so sodelovali v teh projektih;
Nadaljevali bomo s pridobivanjem povratnih informacij o kakovosti s pomočjo kazalnikov EQAVET, da s pridobljenimi podatki postavimo ukrepe/cilje:
KAZALNIK 2: Usposabljaje učiteljev s področja sodobne IKT tehnologije pri pouku: preko vprašalnikov (naslovljenih na udeležence IKT izobraževanj) bomo izvedli kvalitativno analizo
o uporabi naučenega znanja pri pouku z dijaki;
KAZALNIK 5: Stopnja zaposljivosti v programih PSI (vodje PUD in Svetovalna služba, razredniki).
• dveletno ciljno sledenje dijakov zaključnih letnikov z vprašalniki (kasneje petletno sledenje) glede dosežene naslednje stopnje izobraževanja oziroma zaposlitev;
• vodje PUD v vprašalnikih pridobijo odgovor o možnostih zaposljivosti dijakov na praksi (PUD);
KAZALNIK 6: Uporaba pridobljenih spretnosti na delovnem mestu (vodje PUD): analiza uspešnosti dijakov na PUD s pomočjo vprašalnikov naslovljenih na delodajalce in dijake na PUD;
KAZALNIK 8: Prepoznavanje obvladovanja nasilja v šoli ter ravnanja z ranljivimi skupinami dijakov (sprotno spremljanje problematike in poročanje Svetovalne službe);
KAZALNIK 9: Mehanizmi prepoznavanja izobraževalnih potreb na trgu dela (vodstvo šole prilagaja odprti kurikul programskih področij potrebam gospodarstva);
KAZALNIK 10: Programi spodbujanja boljšega dostopa do poklicnega in srednjega izobraževanja (PSI), promocija šole;
O vseh izvedenih aktivnostih bo komisija za kakovost informirala na učiteljskih zborih, razredniki na razrednih urah in vodje dijaških skupnosti na Dijaški skupnosti.
Komisija za kakovost Srednje šole Slovenj Gradec in Muta
Samoevalvacijsko poročilo Srednje šole Slovenj Gradec in Muta za šolsko leto 2022/23
Samoevalvacijsko poročilo Srednje šole Slovenj Gradec in Muta za šolsko leto 2021/22
Samoevalvacijsko poročilo Srednje šole Slovenj Gradec in Muta za šolsko leto 2020/21
Samoevalvacijsko poročilo Srednje šole Slovenj Gradec in Muta za šolsko leto 2019/20
Samoevalvacijsko poročilo Srednje šole Slovenj Gradec in Muta za šolsko leto 2018/19
Samoevalvacijsko poročilo Srednje šole Slovenj Gradec in Muta za šolsko leto 2017/18
Samoevalvacijsko poročilo Srednje šole Slovenj Gradec in Muta za šolsko leto 2016-2017
Samoevalvacijsko poročilo Srednje šole Slovenj Gradec in Muta za šolsko leto 2015-2016
Samoevalvacijsko poročilo Srednje šole slovenj Gradec in Muta za šolsko leto 2014/15
Samoevalvacijsko poročilo Srednje šole Slovenj Gradec in Muta za šolsko leto 2013_14
Samoevalvacijsko poročilo Srednje šole Slovenj Gradec in Muta za šolsko leto 2012_13
Samoevalvacijsko poročilo Srednje gostinsko turistične in lesarske šole 2011_12
Samoevalvacijsko poročilo Srednje ekonomske šole 2011_12
Samoevalvacijsko poročilo Srednje šole Muta 2011_12